22 svibnja 2009

Pročitala sam na portalu radio-Paga zahvalu i priopćenje Paške stranke.
Tako lijepo napisano, lagano, čitko, da bi i najblesaviji mogao od prve razumjeti što su htjeli reći.

Nikad vas nećemo iznevjeriti…..
Radit ćemo samo za interese Grada….
Iskreni smo i pravi suradnici svima koji Gradu žele bolju budućnost…
Visokomoralni smo i neovisni…..

Nisam morala gledat što piše jer riječi su mi dolazile kao da sam ih ja sama slagala.

Eto kako iz istih slova, koje smo svi učili u školi, neki znaju lijepo, pa i ljepše napisati od drugih.
Pročitati ovakav tekst, a pročitati isto to, samo drugačije napisano….dan i noć.

Ne treba crtati programe, jer svi želimo isto; da nam bude bolje, da smo zadovoljni, da nam je grad ugodan oku i uhu…..

Iako sam na glasu ko mrgud i grintalo, ne može mi se našit da sam pesimist.
Često naivno, da ne kažem nevino, vjerujem ljudima kad mi ovakve stvari kažu na ovako lijep način. Moram priznati da sam i u ovom trenutku veliki optimist i vjerujem da je ovo što sam pročitala moguće ostvariti.

Čemu onda ipak zrno sumnje?
Jer su dobronamjerni uvijek u manjini.
Jer su ljudi zaboravni.
Jer vuk dlaku mijenja, ali ćud nikad.

Nema komentara: