06 rujna 2009

Moj cvjetni vikend

Ovo je Kolanjska Majka Božja.....

a ovo su 'aranžmani' (ili kako ja nazivam sve što nije buket: ikebana.... :) kojima je Big bossovica uredila kolanjsku crkvu u kojoj se je u subotu udala lipa mala kolanjka za maloga šimunjnina.....



Buketić od mlade je bio prekokrasan, a jutros sam u nekim novinama vidila da je skoro pa isti takav imala i Žužulova ćer!! Nisam imala pojma da su te nijanse ovoliko moderne. Očito je da sam izašla iz 'štosa' (a prijatelj bi mi reka da sam ostarila...)


A nisam znala niti da su moderni 'foto-sešni'..... Dođu mladenci u Pag pa se slikivaju po rivi, po pijaci..... Volim da ljudi vole ovaj moj kameni grad, pa makar da im služi kao kulisa :)

Klaudia je imala zadatak smrznut se na Vangrada dok je dočekala da dovezu auto kojega je trebalo okitit.....

A Big bossovica je dala 'fajnl tač'... (u cviće gledaj! u cviće!)


Kakooooo jeee lijeeeepooo......
Baš je diiivnooooo......
Kakve lijepe boojeeeee...... preeeekrasnoooo....


OK, nakon ovih uvodnih slika pomislit ćete da je ovo nekakva reklama za Butigu o' cvića. I ne biste bili daleko od istine, samo sam ja ovaj put naglasak htjela staviti na posao koji je prethodio ovakvim riječima :)
Za onaj dio oko raznih dogovora sa naručiteljima ove ''akcije, te nabave i dopreme cvijeća ne mogu govoriti, ali ako imate imalo trgovačkog duha lako ćete pretpostaviti.... :)


Meni je interesantan onaj dio u kojem sam i osobno sudjelovala, a taj je bio jako zanimljiv: prema oglednom primjerku, kojeg je naravno uredila Big bossovica, ja sam polako (da ne kažem - kilavo)i pod kontrolom, bockala ovo prekrasno cvijeće u lijepe čaše i tako stvarala male ljubičasto-lilaste-rozaste-zelenkaste mirišljave oblake. (ima li još koji naziv za nijanse koje vidite na slikama?) Da bi ovo izgledalo ovako lijepo, najjednostavnije riječi koje mogu iskoristiti su: tribalo je bit prenoćan :)



Ovako je sala izgledala (još kad bi ja znala bolje slikat....)





A ovakoje majstorica Ivana oljubičastila stol mladenaca......



2 komentara:

Anonimno kaže...

Stvarno je predivno..iako nisam tip od ceremonija i vjenčanja, aranžmani su stvarno prekrasni i vidi se da je uloženo puno truda..svaka čast.. :)

Sugrađanka

Anonimno kaže...

Zlatne ruke! I velika kreativnost! Čestitam!