01 lipnja 2016

Koltra




Dvi ovakve iste divote uplela je moja sveky, jednu za moga muža, a drugu moja kunjada drži u ormar.
Njezina je na postiju bila kad je rodila svoju dicu i morebit još kikod dan plus, dok ova moja svako novo Tjelovo mami pogledi ženski za procesijon. 

Tjelovo 2016. u Koludraškoj ulici


Nakon toliko godišća brižnoga zamatanja u beli lancunić i antimelu, na najvišemu mistu u ormarunu, okruženu lavandon i sapunima u facolić i povremenoga, jedan put na godinu izvlačenja na barkun, doša je red da se po drugi put od svoga nastanka opere. Taj važni i prevažni zadatak povjerila san Mirjana Mandić Karavanic da je opere i osuši u svojoj butigi Sunčana 
Priznan, bilo je malo straha kako će na kraj sve ispast, pogotovo kako će ''crvići'' podnit tretman, ali evo van slike pa se same uvjerite. Koltra je čaro bela i crvići su ostali isti. Potli lita ponit ću joj na pranje i koltru ku je meni moja mater uplela i sa kon se najvolin pokrivat liti, kad ranojutarnji propuh od ulice ohladi gole križa na postiji.
   









Tjelovo 2016. u Koludraškoj ullici

Tjelovo 2016. u Koludraškoj ulici





Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

A koltron se pokrivaš liti?? a ne DORMEO prekrivači? to je sada IN!

Anonimno kaže...

Ja sam se isto tako pokrivala po liti koltrom , ali me vražji papataž uvik kroz bužicu ubo ..

Vražji papataži ..
Tvoja Marica Boltek

Anonimno kaže...

Kolika je tržišna cijena tako jedne "KOLTRE" ??

. kaže...

nema potražnje pa tako nema ni definirane cijene.

Paganin kaže...

koje lipe Koltre!

Paganin kaže...

Draga Autorice
Mozete li napisati nesto o Tragediji u veslackom Klubu Pag, koji se dogodija
12.07.2016?