28 svibnja 2009

još malo o mostu... i o drugim stvarima

Ne tako davno,(24.11.2008.), ministar Kalmeta osobno je došao otvoriti radove na obnovi našeg gradskog mosta. Od tad, pa do danas, dogodilo se je toliko toga, što ne bi stalo u jedan obični mali dnevni blogić i previše je političkih tema kojima baš i nije ovdje mjesto. U stvari...možda i je, ali ne da mi se sad o tome.
Danas je ministar došao u naše malo-veliko misto iz nekih drugih razloga, ali je usput prošao preko rive i vidio je isto ovo što je i mene maloprije obradovalo:
Vjerojatno je i njemu, kao i meni bilo drago vidjet da se nešto ovakvo radi.





Nakon đira, ministar se na našoj pijaci susreo sa predstavnicima stranaka koje su sklopile sporazum da zajedničkim snagama izvuku ovaj grad iz, da prostite, govana, u kojima smo, ne do grla, nego i preko ušiju....

Iako je, po meni, taj događaj bio jako važan i poseban, za vidjeti je bilo kako za to naše renomirane paške novinare uopće nije briga. Njima očito naš grad i nije toliko bitan, pa niti tih stotinjak kuna što bi dobili da su slikali ministra i napisali tri slova o tom događaju. Radi toga sam se nekako osjetila obavezna napraviti par sličica, jer ne vidim baš svaki dan ministre po ovome gradu, pa nek ostane zabilježeno.





Radivoju je krepa aparat i posra ga je tić, pa mi je to bila dodatna inspiracija za slikanje. Utješio se je kad je shvatio da krave ne lete.


Ne moram vam ni reć da je Alen sam samcat posluživao tolike goste na terasi. Jedva sam ga stigla slikat i to tako da se vidi brzina kojom on radi. Vidi se, čovjek ima iskustva :)



Nema komentara: