31 kolovoza 2012

One Man Band

My name s Jimmy, I am from Florida, and I came from Australia

Sinoć je ponovno bio u našem gradu, Jimmy, takozvani One Man Band. 
Za otprilike jednu uru, koliko je trajala njegova svirka, uspio je okupiti i zadržati pažnju oko stotinjak ljudi, od kojih je dobra polovica skupa s njim pjevala stare svjetski poznate hitove.
Pokazalo se da je ovaj lik bolji zabavljač od svih do sad unajmljenih ljetnih zabavljača, koji  misle da će, ako prave veću buku, bit zabavniji.





Broj komentara: 10:

ante kaže...

a di si čerce našla ovoga:;molim te.,??

. kaže...

a ti si bi u noćnoj?

ante kaže...

a neeeee..nedo tako rano ne izlazim:;

. kaže...

onda prije nego postaviš blesavo pitanje, pročitaj tekst.

ante kaže...

nema "blesavog" pitanja .ima samo blesavog odgovora:;

. kaže...

kakvo pitanje takav i odgovor :P

ante kaže...

a da ti recen jednu stvar:,
to je tvoj izbor i tvoje mišljenje,.,ja san pročitao tekst .i ne možeš reći da je taj maan:,bolji od svih koji su nastupali ovog lita.,.,jer je to tvoje osobno mišljenje a i ukus:,a o tomu se ne raspravlja:,i zato dozvoli da i ja recen da mi se taj maan ne sviđa .,a bože moj nećemo se oko toga svađati:;a možemo komentirati;pa to je valda osnovni postulat demokracije:; ako nije tako ?onda nemamo o čemu pričati:;(tipkati):;P.S. moje je mišljenje da nebi bila dobra političarka:;(ali to je samo moje mišljenje):

. kaže...

majkomila....
ala ajmo vako: ovaj blog je moj i sve ca pročitaš na njemu je moje mišljenje. Sad kad si to pročita, provaj to i shvatit.
drugo, ti si pita di san ga našla, a ne da ti se ne sviđa i da ni boji od drugih i vo no i sve ca si sad zidrobi.

treto, kakva bi ja bila političarka to ne zna ni on ki me je stvori, jer da me je stvori za političarku, onda bi valjda ja to i bila. Ako ne razumiš ca san ti stila reč, pitaj me da ti ponovno rastumačin.

Cetvrto, postulati demokracije na ovome blogu mogući su ti samo dok ti ja dozvolin da se tvoje mišljenje ovde more pročitat, jer ako ja ugasin tvoje komentiranje, adio demokracijo.

peto, mi ovo vako držimo samo jedan govor, jer nimamo o čemu pametnijemu. Je tako ante moj?

:))

ante kaže...

sve napisano na kraju potpisujem,.,a eto malo da nan projde vrime:,nemoj se jutiti jer ti to nije dobro za ten;:;HVALA NA UVRŠTENJU!

Anonimno kaže...

http://www.scribd.com/doc/75598676/21/Postulati-prakti%C4%8Dnog-uma