17 listopada 2009


Postoji li osoba koja još nikd nije izgovorila riječi: DA MI JE JEDNA DOBRAAAA MASAŽAAAAA ..................

Jutros sam se probudila ukočena, ukolcena rekli bi po domaću, kao da sam cijelu noć na ribe bila... I vrat... i žile..... lopatica i liva i desna...... i kuk....
Od zuba vremena, kaže moj jedini. Od metle pomislim ja, ali nema smisla ulazit u kakvu daljnju diskusiju, rizik je velik, a vikend je ipak vikend, vrijeme za odmor a ne za neku tešku psihološku raspravu...
Još poluslijepa odvedem zvijer da obavi što treba i ko naručeno, sretnem osobu na koju sam prvu pomislila kad sam oči otvorila!!!! I onda nek mi netko kaže da je telepatija tlapnja!

- Boli me, oćeš me strt?
- Oću, reci kad.
- Odma.
- Može, dolazim popodne u 4.

Ma odma, isti tren nakon dogovora mi je bilo lakše!
Istina, onaj voltaren uz doručak je taman počeo djelovat, ali nema veze.

Subota je, dan od metle, usisača, pronta, ajaxa i sličnih kemikalija modernog doba (a mater je sve prala vodom, sapunom i vimom.....) Sve sam ja to poletno iskoristila, skoro pjevjući, sva u veselju očekujući 4 ure.

Zanimljiva metoda izlječenja: već samo išćekivanje je blagotvorno djelovalo na moja bolna leđa.

U 4 ure, otvorim vrata da iscjeliteljica uđe.

Kavica, sokić, kratka čakula i seansa je počela.

Uvertira je bila neizrecivo zanimljiva. Probat ću što krače: GAČE

Vjerojatno je to trik moje iscjeliteljice, smijehom liječiti ljude.

Iz male vrećice izvadila je nekakve....hmmm..... gače. Jednokratne. Nek ih obučem, da ne želi uljem zaflekat moju garderobu.... Hehehehe...... strašno :) :) :) Pa da si od kamena, moraš se zacerekat kad se vidiš u tim... gačama :)

Ok, uđem u te... gače... :) legnem, opružim se...

ZLATNE RUKE !

Ne bi smjela opisivati tu ugodu, da ovo ne bi ispao kakav esej na temu seksa (što ja znam kakve tko misli i primisli ima... :), a ja ipak pišem samo o običnoj (medicinskoj?) masaži.

Potrajalo je to koji sat, ali da je i još bilo, ne bi bilo dosta. Osjećaj je ..... prekrasan. Tjelesno blagostanje. Očekujući skori nastavak tretmana, toplo te i veselo pozdravljam!

2 komentara:

Anonimno kaže...

Hvala ti na komplimentima Rosana!
Bila si poslušan i podatan klijent
:)))...najveća radost mi je da si
bolje ...i naravno veselim se slij
jedećem tretmanu, jer ga ću ga s
veseljem napraviti...till next time
take care! :*

Unknown kaže...

kakva dobra masaza. bolja je ova sto je masiraju na slici.
zrtva masazeee........