29 svibnja 2009

politika


Prigovaraju mi da san se sva u politiku dala jer da na ovo bokun blogića politiziran.
A ja sad vas pitan, ako je ovo politiziranje, kakovi ste onda vi to judi?
Ne verujen baš da po celi dan govorite o pletivu, o tome kako ste lipi komad mesa pojli za ubed, o tome kako ćete jušto na 15.luja poć na glečer skijanje, a u jenaru na Mauricijus na godišnji. Ne verujen baš da vas ni briga ca se ugrad dogaja ovi dani i da van ni palo napamet sa kumpanjon o tome kuntreštivat.
Ako su vamin ove moje natipkane misli na blogu politika - onda vi ili neznate ca je politika (kaj ni ja) ili znate jaaako dobro pa van svaki govor ki ne podržava vašu politiku – smita.


Dame i gospodo, drugovi i drugarice, mi ćemo……..zumba zumba!!!!! - to je politika.

Ala, znan ja da ćete i na ovo nać cakod za kuntreštat.

Nema komentara: