11 ožujka 2012

Iskonski prijatelj, iskonski nagon, strah, užitak, iskonska snaga, dobrota, mržnja, iskonska potreba....iskonski Pag

Često se sjetim riječi: ''svuda odi, doma dojdi'', ili ''doma je najbolje''.....
I stvarno je tako. (barem meni)
Kad odem nekud, sve je super, ali povratak doma me uvijek veseli.
Ponekad dom počinje čim na povratku pređemo granicu lijepe naše. Doma nam je i čim vidimo naš paški most. Ovisi koliko daleko smo bili na svom putovanju. Dom je i ulica u kojoj živimo. Dom su napokon otključana ulazna vrata.....
Ali što je sa onima koji su ''trbuhom za kruhom'' otišli daleko od zidova doma svog. Koji su daleko od paškog mosta, ali i daleko od granica lijepe naše?
Imaju li oni dva doma ili možda kuću i dom?
Kako bilo da bilo, domu se uvijek rado vraćaju. Jedni stvarno dolaze, drugi se raspituju za stari kraj, dok se većina vraća - kroz sjećanja.
Branimir Bebić je jedan od onih koji se redovno raspituju, koji stvarno dolaze i koji se rado sjeća.





osjećaj je temeljni odraz čovjekova duševnoga života, jer ga upravo on dublje i temeljitije oblikuje nego što to čine razum i volja.


Broj komentara: 9:

zoromod kaže...

"...izvadite me iz pločnika i ulica...vratite me u u gromade, u klisure, u spletove gorja...neka me munje i bure biju. I zvijezde da me krune. Vladari zemlje, mir i san mi dajte." ( Jure Kaštelan )

ante kaže...

ne vridi pogledavat u retrovizor::,osim u autu::,triba se okrenut naprid i budućnosti:;jer od vraćanja u prošlost nikave koristi:;

Anonimno kaže...

Branimir je " dobar " ali ti si poštenija , dozvoljavaš komentar a on ..... i ako smo anonimne dobro ga znamo

. kaže...

Poštenje nema veze sa tim. On jednostavno izbjegava da ga se vrijeđa, jer pojedinci od vas anonimnih drugo i ne znaju.

Anonimno kaže...

Pojedinke ... pa ja sam mu rodica

Anonimno kaže...

ca si ti?? JA SAN MU RODICA!!!

ante kaže...

a di je njegov blog??

Anonimno kaže...

ki čovik !?!?!?!?! njemu je pekara "fino i friško" isto kai firma di je sestra odma posli fakulteta drito postala direktorica!!!! i vome se ti dičiš???? ubi se odma!!! Oli i dalje očeš bit.....ono ca i nikad nisi fermala bit????

. kaže...

Potpsi se i sve ce mi bit jasno. Dok to ne napravis tvoji savjeti i uvjerenja su 'pizdin dim'.