12 siječnja 2012

Proračun

Hrvatska vlada odlučila je ograničiti korištenje službenih automobila, koji nas godišnje koštaju ko svetog Petra kajgana. Državni dužnosnici su se podijelili u nekoliko skupina. Jedni imaju pravo vozit se sami ili da ih vozač vozi di im padne na pamet, a drugima je to pravo ograničeno na ''isključivo službene potrebe''.

Na omiljenom paškom portalu  popodne je osvanuo zanimljiv tekst, na temu općinskog Audija.

Naš gradonačelnik ''AFNJ''  ima non-stop na raspolaganju službeno vozilo Audi A6, ali i šofera kojeg može, ali i ne mora uzeti da ga voza naokolo.
Za  takvim luksuzom ovaj moj grad nikad, pa ni  u ovim recesijskim vremenima, nije imao potrebe. Ali potrebu pokazivati se, da  ne kažem, preseravati, imali su razni gradonačelnici ovog malog otočkog gradića.
Kad malo bolje razmislim, svim paškim gradonačelnicima prebivalište je u gradu Pagu. 

Istina, područje grada je poprilično dugo i široko: od Bošane do Svetoga Grgura, od Svete Fumije do Bašace.....  Uostalom upravo radi toga, svake 4 godine  vuku nas za nos obećanjima da će uvesti lokalne autobusne linije i napraviti autobusni kolodvor...

Da bi čovjek sa Vodica ili Bašace došao do Branimirove obale, treba mu nekih 20 minuta brzog hoda. 
Ali da bi gradonačelnik rano ujutro, barem u 7, došao na posao, potrebno mu je kupit automobil koji, brat bratu vrijedi  otprilike 300.000,00 kuna?? (cijena)

Naš gradonačelnik rijetko dolazi na posao u 7, a još rjeđe koristi službeni automobil u službene svrhe.
Jedina službena kilometraža koju  prijeđe je nezaslužena privilegija da se vozi od kuće na posao. 
Sva ova druga putovanja, kojima se po novinama hvali da ide u prijateljske posjete prijateljskim gradovima i prijateljskim gradonačelnicima, samo su skuža da mu guzica puta vidi. 

U ovo nešto vremena od kad se ''AFNJ'' vozi paškim Audijem, nisam primijetila da su ti njegovi ''službeni'' posjeti rezultirali napretkom grada. 
Da je recimo kojim slučajem službeno posjetio neko ministarstvo i užicao malo novaca, time bi se sigurno pohvalio, a ne bi kao pravdanje zašto je prošlogodišnji proračun onako mizerno ostvaren, izjavljivao :
''Razlog za smanjenje proračuna u odnosu na prošlu godinu je taj što nismo dobili sredstva iz državnog proračuna koje smo trebali dobiti, '' ...

Dakle, postavlja se pitanje: treba li ovome, ali i bilo kojem sljedećem paškom gradonačlniku službeno vozilo tipa Audi, da se voza od kuće do općine i eventualno od Paga do Zagreba?

Treba li potrošiti cca 40.000 eura  na Audi? Treba li nam takav luksuz? 

Čitam da je proračun za 2011. od početnih 40.000.000,00 kuna, ostvaren u iznosu od nekih 11.500.000,00 kuna, što nije niti 30%.
Novi Audi čini 2,6% od ostvarenog paškog proračuna. Tome treba dodati još troškove osiguranja,  održavanja, goriva...... 




Nedavno sam čula: 

- da je Autotrans zainteresiran za koncesiju ali da ima nekoliko uvjeta. Bit će zanimljivo čuti razloge kojima ćemo ga opet otjerati....

- da su sva vozila koja je Grad Pag do sada promijenio, završila kod trenutnog gradonačelnika. Ne znam da li je to istina. Trebalo bi provjeriti.....



Autobusni kolodvor, kupnja karata, rezervacije....

Autobusni kolodvor



Broj komentara: 8:

ante kaže...

u svim vrimenina su u "malim" mistima gradonačelnici ili načelnici bili "ŠERIFI"::::

Anonimno kaže...

lipo te je čitat - odvratno te je slušat - pogotovo na malo udaljenosti

Ross kaže...

imaš nekoliko rješenja:
1. zatvori vrata
2. nemoj me zvat na telefon
3. dojdi me vidit :P

little m kaže...

I mala siva Corsa je službeni auto, pa se gre službeno u kladionu, kockat u Zadar, na noćnu smjenu u Meridijan...

ante kaže...

eto ipak se nešto zna u ovom mistu:;.

ante kaže...

eee događa se nešto ,.pocali su kopat niz ulicu--cestu od sirane prema marketu lorenco .,ili obratno.-.IPAK SE KREĆE::,

sfsn kaže...

ca ni corsa dubravkova? :P

Anonimno kaže...

kreće se kreće, bageri su od moga dragog kuma dubravka,
dražen