16 svibnja 2010

Najava nove izložbe u Koludraškoj ulici!

Lani pred kraj paške sezone, u mojoj ulici, organizirala sam izložbu moje tvrdoglave nevice Marijete Vidolin Paškinje.


Naravno, nane i tete su spekle kolača, mater joj je donila za popit, došli su obadva dida i puno naših prijatelja.

Koludraška ulica, sa svojim Cimitrom, ko stvorena je za ovakve male događaje. Neki su to nazvali privatnim partijem, ali meni je najvažnije od svega bilo, zamišljeno – ostvarit.
Marijeta ima mota za crtanje, pa zašto ne napravit jednu malu izložbu.
Njoj veselje, a nama ura-dvi, ugodnog druženja.
Zato mislim da ćemo i ovo ljeto napravit jednu Marijetinu izložbu sa novim crtežima.



najava događaja
nizvještaj s izložbe
Zahvala prijateljima

Pun facebook je slika mojih fejs prijatelja.
Valjda ne postoji osoba koja nije pokušala napravit dobru sliku, bilo mobitelom bilo foto aparatom.
U par dana kako nam se ukazalo malo sunca, osvanulo je more novih proljetnih fotografija. I to mi je dalo ideju:
Zašto ne bi u mojoj ulici, napravila izložbu fotografija mojih fejs prijatelja!
Od toliko koliko vas imam, nadam se da će mi se barem 10-15 odazvat i podržat ovu ideju!
Ovo je samo najava tom mogućem događaju. Moram napravit kalkulaciju i financijsku konstrukciju, razmislit o kakvom sponzoru i sličnim stvarima kojima se bave ozbiljni galeristi.

Do tad, predlažem da razmislite o ove tri teme:

1. KUKAC I CVIJET/biljka
2. NEBO
3. ARHITEKTURA -detalj ILI MAJKA PRIRODA (bilo koji zemaljski kadar koji se učini neobičan i zanimljiv)

(Od svakog od vas odabrala bi po jednu sliku od svake teme)

Znam ja da neki naši prijatelji imaju profesionalnu ruku. Ali kakve to ima veze?!
Nemojte da vas obeshrabri oprema koju koristimo! Od 100 klikova, jedna će fotka bit savršena!!!!

Pa ako imate volje, ako vas zanima……. Javite se!

evo vam i po nekoliko primjeraka, da vidite na što sam to mislila :)

ovo je KUKAC I CVIJET Teice Boltiš


i Damira Fabijanića


a ovo je NEBO Vesne Karavanić


Darina Orlić


i jedno nebo moje malenkosti



Ovo bi bio moj detalj arhitekture...


a ovo bi bilo na temu MAJKA PRIRODA - ZELENA BOJA

Nema komentara: