11 rujna 2009

CIB - Communio Internationalis Benedictinarum

10.rujna kod mojih koludric, okupilo se nesvakidašnje mnoštvo: Benediktinke iz cijelog svijeta, svojim su crno-bijelo-sivim haljinama prekrile dvorište samostana Svete Margarite, a njihove su im hrvatske sestre, koludrice iz Paga, Raba,Krka i Cresa, s ponosom predstavile svoju zajednicu.



Povod ovakvom okupljanju je ovogodišnja konferencija međunarodne zajednice benediktinki koja se održava u Zadru. Tema konferencije je povezivanje, podrška i razmjena ideja i iskustava, tradicije i kulture među benediktinkama na međunarodnoj razini, te razmatranja kako danas, nakon 15 stoljeća od utemeljenja, živjeti Pravilo sv. Benedikta.




Moje koludrice, širom su otvorile vrata svoje crkve i svoga samostana, kako bi im pokazale makar jedan djelić svoga blaga, skupljanog dugi niz godina.

Velika prostorija na katu samostana, prepuna sjajno bijelih divota.....







I ja sam iskoristila priliku vidjeti toliko bogatstvo rukotvorina.











Brižno i do u detalja vodilo se računa da samostan zablista i da se sestre u njemu osjećaju ugodno i dobrodošlo.







Ja ne bih bila ja, kad ne bi zabilježila i onaj dio koji zadovoljava tijelo: Prekrasan, suncem okupan salon, velik stol, a na njemu milijun kalorija!!

Štrike i roščići....
Rapske torte....





I za kraj, tri gracije......

***
Sve ove lijepe slike koludric, čipki i raznih čipkastih detalja vlasništvo su poduzeća PAG MEDIA.
Ove kalorične i manje profesionalne, mojih su ruku djelo.......
A ova peršona u sredini, također je profesionalno odradila medijski dio: ugodno oslonjena da štokrl, pozobala je najfinije komade kolača i veselim zvonkim smijehom nasmijala jedinog predstavnika jedinog muškog benediktinskog samostana u Hrvatskoj :)

Nema komentara: