07 srpnja 2009

a eto...morala sam malo... :) NHF






Naslov nove kolumne na portalu Radio Paga: Moj život moja stvar
Taman da se nasmijen na pol kantuna od ust.


Tema jako dobro poznata svakoj našoj otočanki starijoj od 21, fizički stasaloj u reproduktivno stvorenje, ali psihički još nedovršenoj.


Ne zato što je, nedajBože, umno zakinuta, nego jednostavno zato što nam ovaj, nazovimo ga 'moderan' stil života nudi toliko sadržaja i novih mogućnosti i istraživanja, da bi bez osjećaja 'moralne dužnosti', vrlo lako do 60 htjele ostati mlade i nezrele.


Pružamo malo otpora pokušavajući sebi i drugima dokazati da smo mlade, slobodne, ambiciozne, pametne.... Izdržavamo tako još koju godinicu. Neke više, neke manje, ali u većini slučajeva, prevlada svijest moralne dužnosti i popuštamo pod 'pritiscima' i odlučujemo biti supruge, majke…

Nakon toga, nakon što smo zadovoljile ovu 'dušobrižničku' skupinu, ostajemo same sa odabranim. Dušobrižnici postaju samo gledatelji i eventualni komentatori: 'ca je stila, to je dobila'.


Draga moja, nisi sama.
Tvoje iskustvo samo je jedna nit koja čini ovaj naš ženski život u zajednici. Nisu ovi tvoji 'kontrolori' stvarno željni kontrolirati tvoj život. Oni su tu oko tebe, oko nas, samo zato da se nastavi, da ne izumre takav način života, da ne bi slučajno zaboravila da nakon škole po redu ide udaja, rađanje…i ostale sitnice koje su i oni prošli i koje je i njima netko napominjao, a neki od njih su se kao i ti pokušali boriti za 'svoj život'


Vidim, vičeš da je tvoj život tvoja stvar.


Pa eto…i ja sam se malo 'podirala' u njega


Želim ti puno sreće! ......da se udaš…da rodiš… :)




Nema komentara: