17 lipnja 2009

Pismo jednoj 'ošobi'

Ima dana kad mi se čini da sam u bestežinskom stanju, kad me ništa ne žuli i ne stišće, kad me ne opterećuju nikakve teške misli…



Ima dana kad bi najradije ostala zatvorena doma, pokrivena dekicom na svome kauču i gledala u TV.




A ima dana kad bi, Bože mi oprosti, nekome zalipila takvu trisketinu, da me zapamti za uvik. A takvo me raspoloženje drži već nekoliko dana. Naravno, ne zato jer me pati PMS, nego jer sam čula nešto što mi je diglo tlak na milijun.




Najprije sam ostala 'paf', kako bi to neki stručno rekli. Onda sam bila zbunjena, pa je krenuo osjećaj nevjerice i čuđenja, a nakon toga preplavio me ovaj ubilački val…...



Dva sam dana vrebala kako bi potrefila na 'ošobu' koja je izgovorila riječi koje su proizvele ovakve osjećaje. Ali je valjda takva sudbina kleta, pa sam ostala uskraćena za olakšanje koje bi donio takav izljev bijesa..


Onda mi je to došlo do onog dijela mozga koji neki nazivaju 'razumom', pa sam počela razmišljati što bi ja postigla sa takvim načinom.
Vjerojatno NIŠTA..


Kad sam se napokon pomirila s tom činjenicom, odlučila sam 'ošobi' koja je u cijeloj ovoj priči trebala biti oštećena, obratiti se putem ovoga blogića, kojeg znam da prati..



Ne zato što sam lažljiva kuja koja nema hrabrosti pogledati je u lice, nego zato što mi usmeni govor nikad nije bio jača strana. A ovaj tekst će ostat duže zabilježen, nego upućene riječi koje će, ako se u njih ne vjeruje, ispariti, a obrazloženje ostati neshvaćeno..



Draga moja,
To što su ti rekli oni kojima ti najviše vjeruješ, jednostavno NIJE ISTINA.
.


Ja nisam od onih koji tebi u lice govore ljubazne riječi, a s drugima o tebi raspravljaju na način da ti se upliću u život i nanose ti zlo.
Ne vidim drugi razlog ovakvoj situaciji doli zabune. Ne razumijem ni to što se takva, po meni važna stvar, nije raspravila sa mnom osobno, nego preko posrednika, pa stoga i ovako tebi upućen tekst umjesto razgovora oči u oči dobiva sličan smisao..



Ne znam što bi drugo rekla, još uvijek sam pod neugodnim dojmom ovog otkrivenja. Mislim da sam ovim tekstom rekla što sam trebala, moja je savjest čista. Ukoliko je tvoja uvjerenost u suprotno dovoljno jaka i da na ovo samo odmahneš rukom, to će biti tvoj izbor..


Pogrešan izbor.
Pa kako nam Bog da.


Nema komentara: