12 lipnja 2012

Kišni dan

pogled s kakare...

Vjerovali ili ne: kod kakare cvrčci i po kiši cvrče...

Cvijeće s kakare.....

 
Od prve zore pa do prije dvi ure padala je kiša. Što pljusak, što sitnih kapi.

Neki dan je gradonačelnik naručio travnati tepih za okitit gradske bedeme i naručio postavljanje automatskog zalijevanja zelenih površina na području grada Paga. 
Pa kaže: ''Novim sustavom zalijevanja zelenih površina upravljati će računalo.... Na ovakav način uštedjeti će se velike količine vode....'' 
 
Poserem ti se na taj kompač koji ne gleda u nebo. Zalijevala se trava danas cijeli dan......

4 komentara:

ante kaže...

dušo moja:;!
nije problem "kompać" nego onaj tko je napravio upravljački program za to računalo:;i zapamti nikada nisu problem strojevi::uvjek je problem u onima koji s njima upravljaju:(LJUDIMA)::jer svaki stroj(račnalo:vozilo:i.t.d) može rjsšiti svaki zadatak-problem:ali niti jednog ne može postaviti.i zato postoje ONI koji postave zadatak:;

. kaže...

lipi moj Ante, ja san samo stila bit ''fina'' i dat do znanja da je za to usrano računalo kao iza celi projekt tribalo nacint javni natječaj.

ante kaže...

eeeeeeeee oprosti nisam mogao ući u tvoju glavu::,da bi mogao znati "što je pjenik htio reći" no svejedno ti lipa "moja" dobro zbaš da se malo toga po pitanju javnih natjačaja radi i na nivou države a kamoli na nivou lokalne samouprave::,HVALA!

Anonimno kaže...

Ti si meni danas na Antonju ulipšala dan.Nasmija san se do suz i za to ti fala.Boje nan se smijat nego suze prolivat jer žalosti u ovom našem gradu imaš koliko oćeš.
Pošto smo mi "napredan" grad ne sumljan da se program neće usavršit, kakvi smo prolivat će i kad triba i kad ne triba,ili će prolivat pol da, pol ne, ili neće nikako.