21 kolovoza 2011

Marijeta - izložba ljeto 2011

Kao što sam i pretpostavila, i ovogodišnja izložbica bila je odlična.
Skupilo se društvo, rodbina uža, šira, prijatelji, poznanici, slučajni prolaznici...
Svih je zanimalo što se to događa na našemu cimitru.
Pod čempresom, veliko jato Marijetinih riba, a duž vanjskog zida oltara svetog Benedikta, nanizane fotografije amatera udruge Bataja.
U kantunu, jedna velika mala obitelj ugodno me je iznenadila nježnom svirkom. Dvije flaute i klarinet. Nadam se da će im se dogodine pridružiti još neki član obitelji!

Iznenadio me i dolazak mojih starih i novih fejs prijatelja! Leo i Ivan kojima moram zahvaliti na lijepim fotografijama.

Zahvaljujem svima koji su mi pomogli da realiziram moju ideju.
Veliki poljubac mojoj materi koja sve ovo podnosi, mojoj teti Kati i teti Miri na preukusnim fritama, Darini i teti Ljubici na genijalnom pandešpanju i naravno, časnama na odličnim kolacićima i strpljenju!
Hvala i onima koji su mi omogućili da se pravim važna u novoj majici sa lijepom slikom moga grada.
Perla, Ibus, Pag Media, Croatia Agent i Exclusive Compani Limied!





































Broj komentara: 7:

ante kaže...

je..je lipo je bilo neka ..samo tako naprid.,a dogodišća će bit i lipše:-))

ante kaže...

a bome i majica je lipa:-) a i vlasnica majice ni za itit_:-) EE ZDRAVI I VESELI BILI.:-)

Anonimno kaže...

<lipo ti stoji ta majica

ante kaže...

sigurno da je lipo stoji,.,kad je lipa ženska::._)) obuci ti da vidimo kako će tebi stat::; ZDRAVI I VESELI BILI:-))

Anonimno kaže...

baš mi je žal što nismo mogli doć...
jako lipo

F. kaže...

HVALA TI! :-)

moonea kaže...

ža mi je što nisan uspila doći, ali nadam se nekoj sličnoj izložbi i sljedeće godine. Marijeta je cukrena!