05 ožujka 2010

Štulić i Gabi

Za jutros biram malo konkretnog i malo sentišastog.
malo blesavo izgleda ovaj crni barkun......


Broj komentara: 6:

Teica kaže...

Raspjevani smo jutros :-)

Anonimno kaže...

Nevjerojatno kako su neke pjesme bezvremenske. Iako je Johnny Uvijek istu priču napisao još daleke 1981 god. ja imamo osjećaj koda piše danas o paškoj gradskoj upravi :)

Anonimno kaže...

Azra/Ravno do dna
(Jugoton, ožujak 1982. trostruki koncertni)

NEDJELJNI KOMENTAR

čitam nedjeljni komentar koji jasno kaže
tko ne misli ovako taj kleveće i laže
ljudi bez kalibra i ideje
ufuravaju nam istine crno bijele
investicije su probile plafon troše se krediti
svuda mnogo paranoje svi su do grla u krizi
a mi bismo htjeli da budemo centar svijeta
kineski sindrom za mnoga ljeta
a ja
ja nemam dara
zabranjeno da se odgovara
šljakeri danas zive kao bubreg u loju
nitko ih ne dira dok stoički drmaju lozu
penzioneri sjede mirno kao ptice na grani
raj za moju staru vrte se tobogani
svako malo neko se pospe pepelom po glavi
opreznost iznad svega budi pametan stari
a kaj ti tu možeš ne budi lud
oni budu tebe rista ravno na sud
a ja
ja nemam dara
zabranjeno da se odgovara
moja mala nije nikad bila u jumbo jetu
ne pada joj na pamet ona drži dijetu
klinci zure u tv i to po cijeli dan
oči su im četvrtaste kao ekran
ja se vraćam kući rano u pola šest
na prvom uglu konfisciram jogurte
udarac u glavu me brutalno dovlači svijesti
ako ne slušas kurvin sine nećes ni jesti
a ja
ja nemam dara
zabranjeno da se odgovara

Anonimno kaže...

Azra/Sunčana strana ulice
(Jugoton, lipanj 1981)
KURVINI SINOVI

iza prozora nemirnog sna
osjećam njihove sjene
gledam kako kroz zidove plešu

kurvini sinovi

zatvori gubicu nije vrijedna zanata
istresi gorčinu do kraja
na strateškim mjestima njihovi ljudi

kurvini sinovi

lutke od krvi bez trunke ideje
ubice na cesti
loša noć bježim iz grada
oni dolaze

kurvini sinovi

otišao sam daleko do krajnjih granica
more je uzimalo od neba
ma drugoj strani znaci oluje
vidio sam kako plaze u tami
hladna noć pred velike događaje
ne želim više da se sjećam
znali su gdje će me naći

kurvini sinovi

Anonimno kaže...

LED ZEPPELIN,
http://www.black-sabbath.com/gallery_2/v/concertpics/
a ovdje ti svira jedan toj vršnjak naš Pažani...pogledaj http://www.6degrees.ch/kharma
Festini..mu je prezime i liti zna doć u Pag

Anonimno kaže...

Na linux ti se ne vide barkunici... a caces takva ti je sudbina tehnike