10 ožujka 2010

Statistika i nešto malo činjenica

Od kako je na portalu presseravanja (evoluirali su, pa su sad pps-pag) 20.veljače, osvajnuo plitak tekst o izumiranju pažana, u stvari, od kad sam time izazvana, komentirala tu glupost, prošlo je već, ili tek 19 dana. U masi kojekakvih nickova moj ''Ross'' je stršao ko križ na Golgoti, ko crveni plašt toreadora pred razjarenim bikom....
preseravanje

Uh, baš me krenula poezija....

Htjela sam reč da ste, dragi moji, u ovih 19 dana, ovdje često svraćali i ukupno ste kliknuli čak 2401 puta!!!

Od prilike dnevno 126 puta, ako zanemarimo činjenicu da ste prije par dana u jednoj noći oborili rekorde rekorda (ne znam što ste mislili da ćete pročitati) i na moj blogić došli čak 687 puta!
Kad bi sve to bilo i u pola, billo bi puno.

Očito je da vas zanima što ja pišem, što mislim, što govorim i što, na kraju krajeva i potpišem.
Nisam ni gluha ni glupa ni slijepa, iako bi to pojednci strašno htjeli. Znam što se u gradu događa i u kakve me se scenarije želi na silu ugurati.
Znam i što smišljaju te sitne duše.
Ali, da vam pravo kažem, ne ''tangira'' me to baš puno, i kako bi to naši stari rekli: ''morete mi u guzicu puhat''.
Doduše, moram priznat da sam se malo naježila kad sam na vijestima čula o mafijaškim obračunima i truplima bez udova, ali........ hmmm..... ... mmda.

Što sam ono htjela reči...

E, da.

Danima se vuku razna prepucavanja po portalima, psihoanalize osoba koje anonimno komentiraju razne vijesti, članke, objave....
Pitanja i zaključci o tome da li su ti ''anonimci'' osobe ili samo neki tamo bezkarakterni bezkičmenjaci.....

Na portalu Radio-Paga, to su loši ljudi, opasnost za zajednicu, anarhisti.

Na PPS-u to su i te kako karakterne osobe, koje znaju što ne žele, jer upravo radi toga i komentiraju.
Ne žele da ih se vara i laže, a kada doznaju zlodjelo pojedinaca, ne žele da ih se cenzurira u komentiranju.

laž?


Usput, perem ruke od komentatora koji spominju užu rodbinu, žene, ljubavnice i kućne ljubimce.
To mi nije interesantno, ili barem ne toliko da o tome čitam na internetu.
Ipak je slađe o tome sa prijateljicom uz dobru kavu.

Da ne dužim previše, htjela sam vam reči, posebno surferskoj kategoriji koja želi komentirati po paškim portalima:

OSTANITE ANONIMNI

Ne dajte da vas provociraju sa plitkim prodikama da je anonimni komentator - nitko.

Ostanite skriveni iza svog nicka, jer tako će te moći bez posljedica komentirati, raspravljati o svemu, naročito o stvarima koje su suprotne od onih koje vlast, na koju se kritike i odnose, želi čut.

Izbjegavajte plitke upadice, budite konkretni i imajte čvrsti stav.

Biti će te prepoznati samo po nicku i budete li dosljedni, ubrzo ćete postati prepoznatljivi član te zajednice.

Vaš nick, i te kako će imati osobnost.

A kad utrnete monitor, mirne duše ćete prošetati gradom, i nitko vas neće mrko gledati ispod obrva, ucjenjivati vaše prijatelje, sestre i braću ili vam, jednostavno, davati otkaz.

3 komentara:

gamer_lady kaže...

Da ostanite anonimni jer bi i vi mogli ostati bez udova ako kažete pravu stvar krivoj osobi. Takva je naša današnja demokracija, ali hvala bogu ima načina da se čovjek izrazi barem ovim putem.

Anonimno kaže...

Ostati ću anoniman/na, ali zašto je anonimno Društvo Pažana i prijatelja grada Paga - od njih još ni riječi pročitao/la nisam. Zar je moguće da hoće svoj kutak za odmor zamijeniti za blatnu valu za neke Doderove mrvice. Da ih podsjetim na njihovu djelatnost, citiram:
Opis djelatnosti: povezivanje, okupljanje i međusobno upoznavanje svih Pažana i prijatelja Grada Paga; organiziranje savjetovanjem predavanja, seminara i tribina te iniciranje znanstvenog proučavanja povijesti te kulturne i gospodarske i druge tradicije Grada Paga i njegovih znamenitosti; poticanje stvaranja cjelokupne pozitivne slike o Gradu Pagu i njegovoj tradiciji, znamenitostima paške arhitekture i autentičnim dobrima i proizvodima (paška čipka, paški sir, sol, ljekovito blato u Lokunji i sl.), podržavanje i promidžba starih običaja Grada Paga (procesija za Velu Gospu, Paški karneval); organiziranje i promidžba novih kulturnih sadržaja, kao što je Paško ljeto, kao i ostale djelatnosti utvrđene odredbom članka 5. Statuta.ZAVIČAJNA DJELATNOST.
Josipe, Jadranko, Ana, … recite riječ i ozdravit će duša vaša.

Anonimno kaže...

Interesantan je ovaj internet, kako su me prije 27 godina učili .. to je mreža svih MREŽA ali nam nikad nisu rekli da je to snaga svih snaga , a u stvari kad se vidi iz kojeg okruženja je izašo nije ni čudo. ali da ga ne tupim.. slažem se s većinom tvojih mišljenja i dobro je da nam se dogodila jedna ROSSica, mislim da u gradu ima još ..ica i da ih treba aktivirati i dati im podršku... ali uvjek taj ali.. tu ljepotu, snagu i vjeru treba cjeniti, poštivati i njegovati. a što se tiće anonimnosti da ne otkrivam nešto što su drugi već odavno otkrili irekli evo link pa kome se čita neka čita http://www.reci.hr/blogs/zombix/archive/2009/08/26/svakog-ne-to-smeta-pa-tako-nekog-smeta-tu-a-anonimnost.aspx

Stikić