22 veljače 2010

PAG HEROES - POCELO JE


Nisam mogla odolit a da ne komentiram i da ne stavim ovaj link kao novu vijest na ovom mom blogiću.
Pomalo, iz magle, iz mraka, iz škurih komoric, kroz tipkovnice na svjetlo dana izlaze naše turobne misli.
Jedan po jedan, usuđujemo se putem glasa interneta, izgovoriti ono što nam negdje drugdje ne dozvoljavaju da izgovorimo kao kritiku na njihov rad.

Neki kroz ironiju, satiru, cinizam, a drugi kroz žalopojke.
Novi blogeri, novi portali.......i .... tko se boji interneta??

Viva La Revolución! ...

Broj komentara: 10:

Anonimno kaže...

i ca sad? ako ne počnen pisat bit ću zaostala..a pisanje..mislim neko pametno mi baš i ne gre..upomoć judi :))

mala ja

pagheroes kaže...

fala :)

. kaže...

mala ti: ali zato imas grlo pa kad ti vec ne gre pisanje, a ti laj :PPPPPP

pagheroes kaže...

http://www.pagheroes.bloger.hr/

Anonimno kaže...

Mat ti me sve više izneneđuješ u pozitivnom smislu, iskreno cu ti reć da sam ovaj tvoj blogić smatrao jednom zezancijom jer ja te znam dok si bila mala i već 30 godina ne živim na škoju . Vidim da se razmišlja pozitivno i da mladi ljudi se bore za svoju budućnost, moja generacija je uništena.Nedaj se. A lipo je bilo u onoj vašoj ulici, ja sam dolazi kod tete i barbe i onda bi krez barkun geda koludrice kad bi došle zvonit ,uvik mi je bilo lipo.

. kaže...

:) Ne dam se ja ali velike su čizme onih što nameću ideje :)
A tko to mene tako dugo zna?

Anonimno kaže...

" neću ti ti reć " da ne stvaraju smutnju a i nije to važno. Tvoja ulica ja meni noga putaa ( prije 50 g) bila kraj svita .....

. kaže...

:) meni je moja ulica najdraža na svitu, ali kraj svita mi je kad se od daleka puta tornan doma pa od Gorice, oli od sSerpentine vidin moj grad!
bilo bi mi puno drago kad bite mi se javili makar sa dvi besede. Na e-mail, naravno: frossy@gmail.com

Anonimno kaže...

viva la diva!
viva la revolucion!
viva la k anal

Anonimno kaže...

zivio (k)anal i drug tito