07 prosinca 2009

pogaaaaj njeeeeegaaaaa


Kako nekome ki misli da je pažanin, ili nekome ki bi sti bit pažanin, rastumačit ove besede: ''pogaaaaj njeeeeegaaaaa'' ......................

Pravi pažanin mora osjetit naglasak i visinu tona u čak i u ovako napisanim riječima. Pravi pažanin zna kad i zašto se ovakve riječi izgovaraju.
Pogaaaaj njeeega u stvari češće se izgovara u ženskom rodu: pogaaaaaj njuuuu...... Ovakve riječi posebno prepoznaju naše domaće furešte. I jako dobro znaju što je ''ošoba'' koja ih je izgovorila htjela time reći :)

Moja Fejs-Maja je odmah shvatila osnovu, bit fraze i pokušala me ''utješiti'' riječima - PA ŠTO TE BRIGA ŠTO TI TKO GOVORI...BITNO JE ŠTO TI MISLIŠ....
Jedva sam joj objasnila da ''nije meni nitko ništa.......'' nego da samo pokušavam svome Fejs-Juri objasnit što u stvari ta fraza '' pogaaaaj njeeeeegaaaaa'' u svakodnevnom govoru znači.
Moja Fejs-Marija je na prvu odgovorila točno onako kako se od prave paškinje to i očekuje. Njoj ne može promaknut ton u napisanoj riječi :)

Dakle ovako, zamisli situaciju:

Primjer 1.
Kantun: Dvije čakulone, u tipičnoj pozi škvadrona, primijete te kako im prilaziš. Jedna od njih, ispod obrva i u pol glasa izgovara ove riječi: pogaaaaj njeeeeegaaaaa, koje ti, iako tiho izgovorene, ipak čuješ.
Iz toga zaključuješ: Ogovaraju me.

Primjer 2.
Kantun: Dvije čakulone, u tipičnoj pozi škvadrona, primijete te kako im prilaziš. I ti si čakulona, ali si ovaj put imao nesreću na kantun doć zadnji. Jedna od njih, na glas izgovara riječi: pogaaaaj njeeeeegaaaaa, koje ti, naravno, čuješ.
Iz toga zaključuješ: Ca san majcu obuka napak?

Primjer 3.
Fejs: Ti i ja u barkunić od chata:
Ja: pogaaaaj njeeeeegaaaaa
Ti: Vo san svas. Ca?



To bi bila prava reakcija.
Nadam se da sam to dovoljno slikovito napisala. Vjeruj mi, nije bilo moguće jednostvnije :)

1 komentar:

Anonimno kaže...

A pogej šocja !
Ca je to kamiželicu obuka ?