02 rujna 2009

Malo sentiša

danas sam sva nekako sentišastog raspoloženja....


.....a najbolji lijek za takvo kilavo raspoloženje su jedne dooooobre doooobre ženske čakule.
A kako bi oni najgori čakulomržci pomislili da to podrazumijeva prljavo ogovaranje manje dragih prijateljica, ja bi ih pokušala razuvjeriti.
Uz takvu definiciju, koja je također zdrava za duh i tijelo ogovarateljice, dobrom ženskom čakulom smatra se i razgovor o djeci. O razlici u tehnikama odgajanja: na primjer, puno ovisi ako je dijete sa svekrvom ili sa vlastitom materom.
Tu se slobodno možete dotaknuti i tehnike koju primjenjuje vaša manje draga prijateljica...
Nadalje, dobrom čakulom možemo smatrati i razgovor o susjedima. O tome da li su stalni ili samo vikendaši, ovisit će težina ogovaranja. Nije nužno da vam je susjeda manje draga prijateljica.
Dobra čakula može biti i razgovor o kućnim ljubimcima. Ta je uvijek nekako ''light'' osim ako se ubaci ljubimac prijateljice iz gornjih navoda....
Popularni shopping je također dobra tema, nepresušni izvor, a o stilu i ukusu uvijek se može na račun manje drage prijateljice......
Isto tako, i obrazovanje je jedna bolja tema. Pogotovo ako su obje sugovornice različitih nivoa obrazovanja, ali obje ''načitane'' i bez dlake na jeziku.
Jedna od boljih čakula je i razmjena iskustava paušalki - iznajmljivačica soba i apartmana. To je jedna jako opširna, raznolika i nepresušna tema koju bez problema i zimi možemo uvrstiti u naš repertoar.
Vrsta čakula je jako puno, a ja sam na kraju primijetila da nisam uvrstila čakulu o putovanju.
To mi je, da se blago izrazim, pomalo nepoznata tema. Tek od nedavno sam započela druženje sa osobama koje imaju priliku svoje godišnje odmore koristiti za putovanja, pa za sad samo ljubomorno slušam i upijam fraze i njihove osjećaje.
Moje današnje kilavo raspoloženje, uvelike je popravila doooobra čakula od debele ure vrimena. Puno svega smo si rekle, a ništa nismo istrošile. Ostalo je materijala na istu temu za još bezbroj kava. A razni psihijatri i psiholozi nek svoje blokiće računa zaključaju u ladice, ili nek rade za one sa manje susretljivim prijateljicama :)

2 komentara:

Anonimno kaže...

Blog vam je zanimljiv, informativan i poučan..ugodno sam iznenađena, svaki post mi je zanimljiv i zato ga rado posjećujem.. :)

Sugrađanka

. kaže...

Baš vam hvala. Vidim sa se moj blogić čita i to mi je drago. Volim podijeliti svoje misli sa raznim ljudima. Svima ih upućujem da se razonode, a nekima da bi možda ipak nešto shvatili :)