26 ožujka 2009




Već nekoliko dan se dvi teme komentiraju na portalu našega Radijo-Paga:
Predizborna caratanija kod susedov u općinu Kolan (prestala sam čitat nakon komentara pod brojen 13,14 i 15, a i ne verujen da se od svega moglo nešto pametno naucit)
i rasprava na temu nogometnog kluba Pag.
U nogomet se razumin ka tovar u portašimul, pa neću pametovat o tome kako ki igra i ko bi mogli boje ili ne. Ne mogu govorit niti o ljudima ki igraju, jer nikad nisan bila na Julovicu, niti me je kad interesiralo ki igra za NK Pag.
Ni me toga sram, jer to ni grih. Ne moran ja znat ama baš niš o njima, isto kako ni oni (nogometaši) ne moraju znat o tome ki je treti vijećnik, ili ca cini udruga CIMP, ili….da ne nabrajan. Ne volin nogomet i ne interesira me.
Pročitala san Vesnino ''pismo puku'' i ucinlo mi se je da se i meni stišće srce kad je pocala spominjat tužnoga i razočaranoga tajnika NK Paga.
Žal mi ga je bilo i došlo mi je nekako milo oko srca, da bi bila pošla na Julovicu mahat šijaleton…..
Judi moji, kome više triba objašnjavat da to ca pročitate u 10-15 zlocestih komentarov, ne piše njih 10-15 nego 1-2 smutnjara?
Ova prokjeta škatula (kompjutor) dala in je moć, da budeju veeeeeeli mudraci..
Oni sami sebe zoveju ''uspješnima'' i pametnima i preogormna je naša šteta ca ih nikad nećemo moć vidit na svitlu dana, jer mi nismo zaslužili da budemo okruženi takovim možjanima. Oni su ''neshvaćene duše''… prognani od primitivnog društva.
Je znate onaj vic: Pita novi doktor luđaka u ludnici: A zašto ste vi ovdje? Luđak mu odgovara: ja sam svima govorio da sam pametan, a svi su meni govorili da sam lud, i većina je pobijedila.
Rekla mi je ''jedna osoba'' da iman pravo i da je istina to ca govorin, ali isto tako da ne triba ostat mutav na njihove porkarije, jerbo da ne triba dozvolit da samo njihova beseda ostane zapisana. Medaja mora imat dvi bande. Mora nas bit briga i moramo svoju pravednu bandu znat luštrivat!
Vesnina kolumna je potrebna, ako za ništa drugo, a onda da pruži utjehu mladome Tajniku i poželi mu dobrodošlicu u klub! Dok god bude interneta i škurih komoric, Tajniče, bit će toga još.
Usput, nemoj se prestrašit, ali paričaj se na novu temu: cekaj samo da parti govor ki je od općine dobi koliko šoldov. Koliko su dobile čipkarice, koliko su dobili ta-na-na, a koliko je dobi NK Pag. Jer ako bude kako ja mislin da će bit, svi ćemo imat materijala za čakule.
Pozdavjan te ja, sa moji dva pršuta.
R.F.