19 ožujka 2014

Živio novi zakon!

Jutros dok sam šuškala papirušinama i pripremala se za uobičajenu radnu srijedu, zazvonio mi je mobitel. Samo jednom. (vražji feeling)

M: Ej, jesi slušala radio Zadar?
Ja: Nisam. Što je bilo?
M: Nema kanala.
Ja: Misliš.....nema ''našeg'' kanala???
M: Nema, izbrisali ga. Kad pojdeš ugrad uzmi Zadarski....
Ja: OĆU! AJ BOG!

I dok mi se u glavi priviđala Kozulićka sa velikom gumicom u ruci, utipkala sam broj u mobitel:

Ja: Jutrić! Imaš Zadarski?
E: Imam, čita se.
Ja: Ima o kanalu, pošalji sliku!
E: OK

Za par sekundi stiže mms:

Nervozno utipkam još nekoliko brojeva i poruka sa slikom ode u web javnost.

Dok se društvo veseli i nazdravlja, razmišljam o još nekoliko mjeseci neizvjesnosti.
Ovo je ipak ''samo'' Prijedlog  odluke o utvrđivanju Prijedloga izmjena i dopuna Prostornog plana Zadarske županije za javnu raspravu.
Javni uvid biti će u vremenu od 27.3. do 10.4.
Po provedenoj javnoj raspravi izradit će se Nacrt konačnog prijedloga koji će se onda uputiti na daljnju, Zakonom propisanu proceduru donošenja.
Tješim se riječima gospođe Kozulić:  Dugo je trebalo da Pag spojimo s kopnom........po novom zakonu otoci se ne smiju ''pilati''.   (057info.hr)
Toliko truda i muke, stresa, dopisivanja, prepisivanja, svađanja, vikanja, vrijeđanja, prijetnji, straha, sumnji, presija i depresija..... da bi na kraju mogli uzviknuti: Živio novi zakon! ....

Dugo već traje ovaj rat.
Koštao je i živaca i prijateljstava i radnih mjesta.
I novaca.

Tko je platio izradu studije? Tko je podmirio troškove svega i svačega vezano uz aktivnosti oko ove ideje? Što je sa Moreuzovim zadužnicama? Što je s troškovima prostornog planiranja? Što je sa ovim, onim....?? 
Mislim da je došlo vrijeme da dobijemo odgovore na ova pitanja!

3 komentara:

ante kaže...

na sva ta pitanja jedini ki bi ti moga dati odgovor je TINO HERENDA (marco)

. kaže...

a ne pročelnik? :D

ante kaže...

mislim da je pročelnik lošije informiran od dotićnog "gospodina"