01 travnja 2010

KONFERENCIJA






Ovom prilikom, u ime 373 člana koliko ih trenutno broji naša grupa na svjetskoj internetskoj mreži, Facebook-u, predstavljam vam naš način informiranja:

Sve što je objavljeno na temu kanala, sve što pročitamo na Internetu, sve što čujemo kod kuće, od rodbine, prijatelja i poznanika, objavljujemo unutar grupe i komentiramo.

Sljedeća pitanja postavljaju članovi grupe, mahom mladih ljudi, koji trenutno pohađaju razne škole i fakultete i od kojih upravo ovisi budućnost našeg grada. Pitanja su postavljena na način da od vas tražimo konkretan odgovor i nakon toga OBRAZLOŽENJE – ŠTO AKO.

1 - Tko financira izradu studije utjecaja na okoliš?
Prema ugovoru kojeg ste dana 13.03.2009. potpisali sa Doderovim poduzećem Moreuz, čini nam se da sve placa Grad, a Moreuz daje zadužnicu kojom osigurava kasnije podmirenje istog. Obzirom da postoje opravdane sumnje u ''poštenje'' imenovanog, sumnjamo da će Moreuz na neki način izbjeći plaćanje tog duga prema gradu, pa naše pitanje glasi:
TKO SNOSI ODGOVORNOST AKO MOREUZ NE ISPOŠTUJE UGOVORENO?

2 - Što Pag dobiva tim kanalom?Ako je Moreuz spreman izdvojiti tolike novce za projekt, očito vjeruje u njegovu financijsku isplativost. Pogledajte slike naše vale kad se samo malo čistilo ispod mosta.
DA LI SMO SPREMNI PODNIJETI GUBITAK TURISTIČKIH SEZONA TIJEKOM RADOVA?

3 - Ako je cijeli kanal u službi financijskog bogaćenja inicijatora, Što naš grad konkretno dobiva od samog kanala, ako znamo da trenutno nemamo nikakve prateće objekte ni sadržaje?
DA LI SMO SPREMNI GRADITI LUKU, PRIVEZIŠTA I OSTALE POTREBNE SADRŽAJE?
4 - Tko će biti vlasnik građevinskih terena koji će se stvoriti nasipavanjem južne vale?
Vala je pomorsko dobro. DA LI JE ZAKONITO NASIPAVATI POMORSKO DOBRO U CILJU DOBIVANJA GRAĐEVINSKIH TERENA? Što će se graditi na terenima i kakva je korist za grad?

5 - Koliko će dugo, po vašem mišljenu trajati izrada Studije utjecaja na okoliš?
Ako uzmemo u obzir zahtjev Ministarstva koji nalaže posebnu pažnju posvetiti praćenju utjecaja na biljni i životinjski svijet, za što imamo primjer vjetrenjača, kad ste vi gradonačelniče bili predsjednik Komisije za ocjenu studije utjecaja na okoliš.

6 – Možete li demantirati glasine da je ovaj projekt samo farsa, kako bi se Moreuz obogatio je prodajom kamena?
I čime to možete potkrijepiti? Smatramo da mora postojati garancija banke inicijatora kako bi bili sigurni u završetak ovog projekta. Imamo li bankovnu garanciju?

7 – Navodna izjava Iva Fabijanića, savjetnika za pitanja kanala, bila je da ne postoji nikakav Ugovor između grada i Moreuza i da ako se to ipak pokaže točnim, da će on dati ostavku na poziciju savjetnika. Da li je to istina i ako je, hoće li Ivo Fabijanić odstupiti sa te dužnosti kako je i obećao, jer Ugovor ipak postoji?
8 - Ministarstvo je u Uputi za izradu studije, između ostalog postavilo jedno poglavlje u kome ovlašteniku i projektantu ostavljaju na volju da u studiji navedu OPIS ODNOSA NOSITELJA ZAHVATA S JAVNOŠĆU prije izrade studije.
SMATRATE LI DA JE SUMNJA JAVNOSTI U MALVERZACIJE dovoljno dobar razlog da se taj podatak navede u studiji?
I NA KRAJU MOLIMO VAS DA ISKORISTITE OVU PRILIKU DA DEMANTIRATE NAPISE NACIONALA KOJIM VAS SE DOVODI U SUMNJU DA POGODUJETE INICIJATORU PROJEKTA.

Da li je moguće, da ni nakon neugodnih iskustava koje je ranije našem gradu prouzročio inicijator ovog projekta, Želimir Dodder, vi se nemate potrebe zapitati može li takav čovjek iznijeti taj projekt do kraja?

Smatramo da biste to trebali, jer vi ste i moralno odgovorni za naš grad. Ovo pitanje proizlazi iz odgovora vašeg savjetnika za pitanja kanala, Iva Fabijanića sa sastanka udruge iznajmljivača od 04.02.2010. kada je rekao da nije bitno tko je investitor, i teksta u nacionalu (A VI GA NISTE DEMANTIRALI):

Nacional:
Jesu li gradska tijela u Pagu upozorila državne službe da ovakav kapitalni projekt, izvjesno je, dobiva tvrtka u vlasništvu pojedinca koji se u prijašnjim poslovima nije pokazao, blago rečeno, pouzdanim partnerom?
Odgovor:
"Aktualna vlast grada Paga u ovom projektu sudjeluje isključivo i samo kao tijelo koje prati izradu Studije o utjecaju na okoliš, s obzirom da nema veće ovlasti", bio je odgovor Grada Paga.


STAV GRUPE:
Vidljivo je da Grad nema definirani pravac razvoja.
SMATRAMO DA JE OVAKAV PROJEKT ZASLUŽIO DA MU SE POSVETI I EKONOMSKA-GOSPODARSTVENA STUDIJA, A NE DA GA SE PRIHVATI ZDRAVO ZA GOTOVO OD BILO KOGA!
Činjenice ne govore u korist ovog projekta, jer u akvatoriju otoka nautički promet je rijedak i samo je tranzitan.

Tvrdnja da se tim kanalom osigurava siguran plov za vrijeme Bure umjesto po opasnu Velebitskom kanalu nije točna, jer svaka Bura na Jadranu odbija većinu nautičara od plovidbe pa oni čekaju da ona prođe.
Ako se u uvali sagradi privezište s potrebnim servisima i otvore dobri restorani i prodavaonice, nautičari će sasvim sigurno u Pag uplovljavati i bez kanala pa to silno kopanje sasvim sigurno nije ni potrebno. Ili se kopati namjerava zbog čega drugog?
Osjetno je vaše izbjegavanje teme Zdravstvenog turizma kojeg ste zbog ovog projekta zanemarili i na prvo mjesto postavili Nautički turizam. Zašto ste tako isključivi?

ZAR SE GRAD NE BI TREBAO KORISTITI UPRAVO VLASTITIM RESURSIMA, KAO ŠTO JE NAŠE LJEKOVITO BLATO?

U ime osnivača grupe, i svih njenih članova,

Rosana Fabijanić

U Pagu, 31.03.2010.

Nema komentara: