21 travnja 2012

Zelena čistka



Jutros sam bila na radnoj akciji. Od 10 do podne.
U te dvi ure dok je trajalo, zaboravila sam na Sanadera, Mrsića, DORH, USKOK, Jacu, Punk, Rock i što je najvažnije, zaboravila sam na FEJSBUK. Pune dvi ure, okružena smećem, živila sam zdravo!!!!



U Pagu nije neobično da se ljudi udružuju u takvim akcijama. Orada i Bataja svaku predsezonu odrade lijepi posao. Pokupe većinu smeća i plastičnih naplavina sa paških plaža.
Ovogodišnju predsezonu otvorila je udruga Cvit soli, koja je poziv na akciju uputila svim ljudima dobre volje.
Iako smo se u ovu veliku akciju uključili ''navrat-nanos'', sve u zadnji tren, ipak je ispalo dobro.
Skupilo se nas 20 ljudskih  duša plus jedna pseća, i krenuli smo u Dubravu, u tzv. Hanzine

Akcija je najavljena i paškom Komunalnom društvu, kako bi je i oni podržali na način da odvezu skupljeno smeće na gradski deponij. 
Nakon upućenog dopisa, brzo je stigao odgovor iz komunalnog društva iz kojeg čitamo:

...znak na ulazu u najveće ilegalno odlagalište na otoku...

 ''na području Grada Paga i koliko je nama poznato, nema divljih odlagališta otpada, osobito ne na spomenutom području Dubrave.''

kupaona u jami na Vodicama
jama na Vodicama


























Cijelu noć sam se nervozno vrtila po krevetu: Što ako stvarno nema smeća? Što ako nam je akcija propala?
U bunilu sam poželjela da je Dubrava puna smeća!!! Sanjala sam kako komunalci cijelu noć pod svjetlom lampadina, baulaju po Dubravi skupljajući smeće, samo da nam pokvare plan!
Bože mi oprosti…..

Krenuli smo malo prije 10 sati, put Dubrave. Kolona automobila, kao da je pir. Nad gradom oblaci, a nad Dubravom sunce. To je bio dobar znak.

Parkirali smo uz cestu. Otvorila sam vrata i ugazila u nečije mudande.
Smeće,  here I come!




pogled



Dodaj naslov

o djelatnici Komunalnog društva u akciji






radilo se u  nemogućim uvjetima





mama, mama, ima li ovdje vuka i lije?









taktika - u strijelce!

uz gradele puna vrića ambalaže od mesa...

doktori.....


primopredaja


ne možeš doli, ti si mali!!.... moguuuuuuuuu, vidi botijaaaaaa!!!




šparoga

ciklama



Nema komentara: