09 veljače 2012

Zimski karneval

Na gradskim oglasnim površinama osvanuo je ovogodišnji plakat za Zimski paški karneval, u organizaciji Centra za kultutu i Turističke zajednice. A valjda i Grada, nisam dobro pročitala od uzbuđenja, kad sam vidila koju sliku su stavili na plakat.

Kad bi znali da sam na onoj najgornjoj i najlipšoj slikici JA, svi djelatnici gradske uprave bi dobili nalog da ujutro škaricama izrižeju taj komad plakata.

Vlado Kaurloto, pokojni Vlado Šaše, Luča, pokojni Toni, ... , Josip Oštrić..... Majda i ja
Ovo je moglo bit 1973.



slika plakata dodana ujutro, nakon objave teksta. Moja sličica je još uvijek tu :)

 * * *

Broj komentara: 13:

Anonimno kaže...

Jebem te nepismenu čitaj plakat velikim slovima piše i to prvo GRADA PAGA....

ime kaže...

Pazi da te to tvoje JEBEM TE NEPSIMENU ne dovede u velike probleme, jer ovo gori di ti piše Anonimno, je sve samo ne anonimno >:] he he he he

. kaže...

Da si pismen, onda bi najprije pročitao i shvatio pročitano, pa ti ja sad ne bi trebala ''prstom'' pokazivati što ti je promaklo: ''.....nisam dobro pročitala od uzbuđenja''....

Ali kako ja znam da tebi nije stalo do toga da raspravljaš o pismenosti, nego samo da dođeš, prosereš i kidneš, tako ni mene ne uzbuđju previše ovakvi tvoji nastupi.

Čisto za tvoju informaciju: ''znam te 'tico dok si jaje bila'' :)))))

Anonimno kaže...

Il će skinut plakat il će popizdrit kako in se to moglo dogodit.Ovo mi je osvježilo dan nakon ove caratanije od vrimena i struje. Ha, ha, ha!

. kaže...

Dogodilo im se je jer je ambiciozni mladić koji je vjerojatno naplatio dizajn, zaboravio od koga je dobio slike i za koju svrhu ih je dobio!

Toliko o raznim autorskim pravima kojima nas svakodnevno zasipa sa stranica grada, TZ-a, BNB-a i ostalih portala koje izrađuje...

Anonimno kaže...

Ostavite komentar
u početku bijaše Riječ....i nastanila se među nama.. ca ti on sad smita , ki ti brani da napraviš plakat i zalipiš ga na crikvu.

ante kaže...

a nabrojila si ih 7 a ima ih 8 ki je ono okrenut križima:,na sliku::,??a ti si sa pokrivacon?

. kaže...

Ante, ja sam maškarica, a sa pokrivacom je Majda. Ne znam koji je ovaj okrenut leđima. Ti bi moga znat tu generaciju.

Anonimno, kad se je ta ''Riječ'' nastanila među nama, vjerojatno je bilo za očekivati da će napredovati. Nije sirota mogla znat da će kad dođe u Pag, ostat iskorištavana u svom prvobitnom obliku......

Komentiranje podrazumijeva razmjenu nekih valjda logičnih misli, nešto što bi trebalo bit razumljivo. Što je pisac htio reči i zašto je to rekao........

ante kaže...

ja mislin da je onaj okrenut križima IVO OGUIĆ-zvan::,ROKO::barem mi se tako cini:,jer su svi osim tonia,.,generacija::,

. kaže...

a poznivaš ovih okolo? Ja se sićan ove ženske sa facolon, stala je u popovu ulicu ali neznan ka je...

zoromod kaže...

Baš mi je super vidjeti "prošlost na fotografiji" i moju priju Majdu!

ante kaže...

ne poznivan ma mi se cini da ni paškinja::,a ono desno od oštrića ca sedi na sicju je šime padivan::;

Anonimno kaže...

Lipa slikica ona ženska i onaj covik su mat i otac popa kii je tad bi u Pag.