03 prosinca 2010

Pag Venecija

Imate li kakvu obavezu da u centar stoljetnoga grada Paga morate doć za vrijeme kiše?
Dva put razmislite da li vam je to stvarno neodgodiva obaveza.
Ako ipak je, a onda još 5-6 puta promislite što će te stavit na sebe i na noge i kakav kišobran da uzmete.

Već goooodinamaaaaa nitko od onih koji bi nešto mogli napraviti, ne prolaze ulicama grada u kišno doba.
Ti se ljudi voze svojim autima od svoje kuće do vrata od firme i tako nazad, a da nikad ne otvore kišobran na relaciji na primjer: Pošta - Fina, Borovo - Tornado, Uhlinac - donja općina....
Na relaciji Koludraška - Uhlinac komodno možete zaveslat u kajaku za divlje vode.
A ako krenete od pijace do Fine, tamo bi već mogli i sa sandolinom. Ne smeta mali gaz.
Druga priča je kako do odredišta doć suhe glave.
Ako odaberete pliću vodu, onda morate hodat uz kuće. A rijetko koja kuća ima oluk, a ako ga i ima, uzalud vam, kad joj fali vertikala. Pogotovo ako je kojim slučajem bila od nekog plemenitijeg metala a ne plastika vulgaris.
Ako pak odaberete sredinu, brzo će vam bit jasno da cipele koje ste obuli, nemaju dovoljnu visinu.

Moja jučerašnja avantura započela je ispred pošte.
Onda sam preskačući manje lokve izbjegavala špricanje automobila jer nogostupa od pošte do grada nema. Odavno je postao parkiralište.
Od Uhlinca do pijace, još sam nekako i mogla, jer su izvođači radova popločavanja bili zeru pametniji od one ekipe koja je radila na relaciji pijaca - Fina.
Prošla sam pijacu, i već mi je tad postalo svejedno i bespotrebno preskakat lokve, jer za preč rijeku što se slivala od gornje vele ulice u donju, trebala sam zvat Mojsija.
Od Keruma prema Fini, više sam pazila na kišu sa krovova, kad me u jednom trenutku usred mutne bujice, brzinski prešišao Juicy ''tetrapak'' od brusnice!

A onda, odmah iza njega u laganoj vožnji, sustigao me nekakvi kombi.
Stisla sam se uza zid, ali mi se nakrivio kišobran,  i kap od 7 litara kapne mi za vrat....

I za kraj, od sveg srca poželim poplavu u kancelariji ovima što nikad nisu otvorili kišobran i prošetali se ulicama moga grada u jednom ovakvom  kišnom danu.

Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

...i za kraj si trebala se provozat velim nasipom i vidjeti i osjetiti najjjveći vodoskok usri ceste....ki kod stariji auto zapliva bi poput glavocov ( kih ionako ni više u kaljuži od moraaa...:))))))

Anonimno kaže...

Daj malo živni..pa nije sve tako crno..
http://www.wallpapergate.com/data/media/835/wet_and_sexy_roselyn_sanchez_wp.jpg
BARBARA

Sjeti se Barbara, bez prestanka je kišilo
nad brestom toga dana, a ti si hodala nasmijana
prokisla, radosna, očarana, pod kiššom
sjeti se Barbara, bez prestanka je kišilo nad brestom
a ja sam te sreo u ulici Sijama
smiješila si se, i ja sam se smiješio
ti koju nisam poznavao,
ti koja me nisi poznavala
sjeti se

sjeti se toga dana
ne zaboravi

neki čovjek je stajao u trijemu i
viknuo tvoje ime, Barbara
a ti si po kiši k njemu potrčala
radosna, prokisla, očarana
u njegov zagrljaj pala

sjeti se toga Barbara,
ne ljuti se što ti govorim ti
ja kažem ti svima koje volim
čak i onima koje sam jednom vidio
ja kažem ti onima koji se vole
čak i onima koje nisam upoznao.

sjeti se Barbara i ne zaboravi
tu kišu mudru i sretnu, na svome licu sretnom
nad ovim gradom sretnim
tu kišu iznad mora i iznad arsenalom
tu kišu što je pala na brod iz Cezana

oh, Barbara
rat je je svinjarija velika i šta je sa sobom sada
pod kišom kanonada ognja, krvi i čelika

a onaj koji te je grlio, zaljubljeno
je li umro, nestao ili još uvijek živi

oh, Barbara
bez prestanka kiši nad Brestom
jednako kao i tada

ali to nije isto, i sve je srušeno
to su porotne kiše, strašne i neutješne
to nije oluja više od ognja, krvi i čelika
to su naprosto oblaci
što kao pseta crkavaju
kao pseta što nestaju u mlazu vode
nad brestom
da trunu negdje daleko, daleko, daleko od bresta
od koga ništa ne osta

. kaže...

majko mila....... Nije crno nego je poplavljen grad. A jesi Barbara..... :PPP

Anonimno kaže...

KAKO SI JADNA KO I PRIJATELJICA TI CVJEĆARKA KOJA JE NA ZADNJEM PIRU UKRALA BOCU ŠTOKA TAKO DA SU SE MLADOŽENJININI RODITELJI SABLAZNILIA A CJELI PAG SE SMIJE

. kaže...

Bit će da se i ti vadiš na onu: laž cula laž govorin :)))
I onda san ti ja jadna.... ahhhh Bože daj mi strpljenja.... :))))

bepa kaže...

kud baš štok matere ti? moreš prominit makar u travaricu?..:)
ajd srića..nisam nikog natukla.. :P

Anonimno kaže...

Možda bi se moga biznis napravit sa sandolinama ni loša ideja.