09 srpnja 2009

Nije u šoldima sve



Danas sam dobila neke slike.... pa se sve mislim....Bože dragi!


Bila sam na paškoj smotri klapa.....pa mi bilo malo bez veze što kao nisu bile klape cijelog otoka, Novalja, Kolan, možda Barbati, Lun...što ja znam, valjda još netko pjeva osim Paga i Povljane.....pa se mislim, aj' dobro. Što je tu je, dobro je i ovo, samo neka je. Kula svoja, sve po starom, pomalo siromašna predstava, ali ne treba grintat.......


A onda pogledam ove slike i ostanem otovrenih usta, bez teksta...


Kontam tako sat-dva... I labrnja se otvori, a iz grla vrište upitnici.


Jel treba objašnjavat?


Možda nekome i treba, pa da pokušam u kratko (jer ako odem u dugo, ne bi vam se dalo čitat.


Povljanska bina, rasvjeta, ugođaj: PREKRASNO! Lijepo i maštovito. Ekonomski gledano -isplativo i ništa što bi se trebalo pravdati recesijom.
Ostavljam vam slike pa si sami uspoređujte.

Žao mi je i ljubomorna sam što se naša Kula nije mogla bolje prezentirati. Jer da je mogla - mogla je!

Žao mi je ako naši organizatori nisu mogli sve to bolje napraviti - a mogli su.
Bio je tamo i naš gradonačelnik, nek vam i on potvrdi. I direktor TZ-a, i njega pitajte........
Uvijek ima netko ko zna i može. Na vama je samo da ga pozovete, organizirate. A iz vlastitog iskustva moram vam reči: NIJE U ŠOLDIMA SVE.


















Nema komentara: